Finn din telefon og standard nettleser under og følg veiledningen. Hvis du fortsatt ikke får logget inn når du har gjort det, kan du kontakte oss.

iPhone

Safari

  1. Gå ut av Førerkort-appen, og lukk den helt ved å sveipe den vekk i oversikten over nylig brukte apper.
  2. Gå inn på Innstillinger på mobilen.
  3. Bla ned og velg Safari.
  4. Bla ned og trykk på Tøm logg og nettstedsdata.
  5. Åpne Førerkort-appen og forsøk å logge inn.

Chrome

  1. Gå ut av Førerkort-appen, og lukk den helt ved å sveipe den vekk i oversikten over nylig brukte apper.
  2. Åpne Chrome-appen og trykk på de tre prikkene nede i høyre hjørne.
  3. Velg Innstillinger.
  4. Velg Logg.
  5. Trykk på Slett nettleserdata nederst til venstre.
  6. Trykk på Lagrede passord og Autofylldata for å fjerne markeringen.
  7. Pass på at Informasjonskapsler og nettstedsdata er markert.
  8. Trykk på Slett nettleserdata nederst på siden.
  9. Åpne Førerkort-appen og forsøk å logge inn.

Android

Samsung internett

  1. Gå ut av Førerkort-appen, og lukk den helt ved å sveipe den vekk i oversikten over nylig brukte apper.
  2. Åpne Samsung internett-appen og trykk på de tre vannrette strekene nede i høyre hjørne.
  3. Velg Innstillinger.
  4. Velg Nettsider og nedlastninger.
  5. Velg Administrer nettsideinnhold.
  6. Velg Slett.
  7. Finn https://www.vegvesen.no i oversikten og trykk på denne. Trykk deretter på Slett nederst på skjermen.
  8. Åpne Førerkort-appen og forsøk å logge inn.

Chrome

  1. Gå ut av Førerkort-appen, og lukk den helt ved å sveipe den vekk i oversikten over nylig brukte apper.
  2. Åpne Chrome-appen og trykk på de tre små prikkene oppe i høyre hjørne.
  3. Velg Innstillinger.
  4. Velg Nettsideinnstillinger.
  5. Velg Alle nettsteder.
  6. Søk etter "vegvesen" og trykk på https://www.vegvesen.no.
  7. Trykk på knappen Slett alt og tilbakestill nederst på siden. Trykk det samme på bekreftelsen.
  8. Åpne Førerkort-appen og forsøk å logge inn.