Hopp til hovedinnhold
Logg ut
Søk
Forside - Statens vegvesen
Language
  • Bokmål
  • Nynorsk
  • English

Hovedmeny

  • Trafikk
    • Reiseinformasjon hvitReiseinformasjon
    • Langs veien hvitLangs veien
    • Trafikksikkerhet hvitTrafikksikkerhet
  • Kjøretøy
    • Kjøp og salg hvitKjøp og salg
    • Eie og vedlikeholde hvitEie og vedlikeholde
    • Yrkestransport hvitYrkestransport
  • Førerkort
    • Ta førerkort hvitTa førerkort
    • Har førerkort hvitHar førerkort
    • Yrkessjåfør hvitYrkessjåfør
  • Vegprosjekter
  • Fag

    Veg og gate

    • HMS
    • Arbeidsvarsling
    • Trafikkskilt og vegoppmerking
    • Gravemelding
    • Planlegging
    • Grunnerverv
    • Prosjektering og bygging
    • Drift og vedlikehold
    • Telehiv
    • Sykkelritt

    Trafikk

    • ITS-portalen
    • Trafikkdata
    • Kjøretøyforhandlere
    • Kjøretøystatistikk
    • Transport
    • RDS-TMC
    • Værdata
    • Opplæringsbransjen
    • Parkering
    • Ferje

    Teknologi

    • Vegteknologi
    • Bruer
    • Tunneler
    • Godkjenningsordninger
    • Rekkverk og master
    • Geofag
    • Nasjonal vegdatabank

    Fokusområder

    • Forskning og innovasjon
    • Trafikksikkerhet
    • Miljø og omgivelser
    • Universell utforming
    • Miljøvennlig transport
    • Nasjonal transportplan (NTP)
    • By

    Publikasjoner

    • Håndbøker
    • Offentlige høringer
    • Publikasjoner fra Statens vegvesen
  • Om oss
    • Kontakt oss hvitKontakt oss
    • Om organisasjonen hvitOm organisasjonen
    • Jobb hvitJobb
    • Presse hvitPresse
  • Din side
  • Language
    • Bokmål
    • Nynorsk
    • English
Hovedside / Vegprosjekter / Ferjefri E39 / Nyhetsarkiv

Nyhetsarkiv

  • Ferjefri E39
    • English
    • Fakta
    • Organisering
    • Rapportar
    • Forsking
    • Konferansar og møte
    • Filmer
    • Illustrasjonar
    • Kontakt
    • Nyhetsarkiv
  • 14.01.2021
    Velkommen til digital fagdag om BIM og bru
  • 13.01.2021
    Har forsket på hvordan to parallelle nedsenkede rørbruer reagerer på havstrømninger
  • 08.01.2021
    Aluminium gjer brua fleire tusen tonn lettare
  • 18.12.2020
    Nye E39 blir vår tids Bergensbane!
  • 17.12.2020
    Ulike typer skredsikring kan være aktuelle langs E39
  • 17.12.2020
    Ett skritt nærmere valg av brukonsept for Halsafjorden og Sulafjorden
  • 14.12.2020
    De første internasjonale retningslinjene for rørbru er nå publisert
  • 20.11.2020
    – En gledens dag for Rogfast
  • 09.11.2020
    Hentar erfaringar frå offshoreindustrien
  • 28.09.2020
    Har utviklet ny bølgemodell for å forutsi bølgetilstand i fjorder
  • 22.09.2020
    Hvordan redusere saltbruk på bruer om vinteren?
  • 10.09.2020
    Interesse for bruteknologi? Ei rekke utviklingsrapportar er no tilgjengelege
  • 01.09.2020
    Overflatebehandling av stål med laser - mer vei for pengene
  • 09.07.2020
    Jo større overvannsdammer – jo bedre biologisk mangfold
  • 22.06.2020
    Vegvesenet partner i nytt senter for forskningsdrevet innovasjon
  • 18.06.2020
    Planforslaget for ny E39 Lyngdal vest – Ålgård er oversendt Samferdselsdepartementet til sluttbehandling
  • 17.06.2020
    Videreutvikler de matematiske beregningsmetodene for bølge- og strømrespons på flytende broer
  • 15.06.2020
    Brukasse i aluminium- eit konkurransedyktig materialval
  • 25.05.2020
    Målingene i Bjørnafjorden går mot slutten. Tusen takk for hjelpen!
  • 13.05.2020
    Nye, lettere brodekker sprenger grenser
3
4
8
3
Forrige12345678Neste

Interaktivt kart

Status for delstrekningene på E39

Kontakt oss

  • Kontakt Statens vegvesen
  • Følg oss i sosiale medier

Om vegvesen.no

  • Nettstedskart
  • Personvernerklæring
  • Informasjonskapsler

Language

  • Bokmål
  • Nynorsk
  • English

Statens vegvesen

  • Om oss
  • Org.nr: 971 032 081
  • Offentlig journal
  • Offentlige høringer
  • Skjemaer