I løysinga kan garantisten sjå informasjon om eigne garantiar, melde inn nye garantiar og melde om endringar som ombyte på garantiar, utbetalingar og opphøyr av garantiar.

Offentleg tilgjengeleg informasjon om løyvehavars garantiar stilt av andre garantistar vil også vere synlege ved oppslag.

Garantistens saksbehandlar loggar inn med personleg BankID til sjølvbeteningsløysinga i Altinn før dei vel den verksemda dei representerer. Statens vegvesen får ingen personleg informasjon om den innlogga saksbehandlaren.

Før behandlar kan utføre ønska handling, vil det bli kontrollert at garantisten har påkravd konsesjon. Vidare må saksbehandlar tildelast rolla "Transportløyvegaranti" på vegner av verksemda dei representerer.

Vi minnar om at eventuell personinformasjon berre skal komme fram av dei påkrevde felta i løysinga, jf. personopplysningslova. Derfor må eventuell personinformasjon i vedlegg skjermast/stykast over før innsending.

Spørsmål rundt fag, lovverk, saksbehandling og eventuell feilinformasjon i løysinga, kan dykk sende til oss på denne e-posta:

Statens vegvesen skal også tilgjengeleggjere eit API slik at verksemder kan skreddarsy moglegheita for innsending inn i sine eigne fagsystem.  

Personinformasjon skal ikkje sendast til dsop.no.

Problem med tilgang til løysinga og nødvendig støtte i samband med feilmeldingar blir meld til dpsop.no. 

For samarbeidspartar og andre interessentar