Varsel om oppstart av planarbeid E6 Mjåvatn–Håkali
— Statens vegvesen ønsker sammen med Skanska AS og Vefsn kommune å videreutvikle E6 løsningen fra Mjåvatn til Håkali.
— Statens vegvesen ønsker sammen med Skanska AS og Vefsn kommune å videreutvikle E6 løsningen fra Mjåvatn til Håkali.
— Statens vegvesen ønsker sammen med Skanska AS og Vefsn kommune å videreutvikle E6 løsningen fra Håkali til Osen.
— Statens vegvesen ønsker sammen med Skanska AS og Vefsn kommune å videreutvikle E6 løsningen fra Åkvik til Mjåvatn.
— Statens vegvesen ønsker sammen med Skanska AS og Vefsn kommune å videreutvikle E6 løsningen fra Kulstaddalen til Åkvik.
— Statens vegvesen har med hjemmel i Plan- og bygningslovens § 3-7 og §12-10 utarbeidet forslag til revisjon av detaljregulering for Brattåsen–Lien.
— Statens vegvesen signerte torsdag 9. februar kontrakt med Skanska verdt nærmere 2,9 milliarder kroner.
— Hæhre Entreprenør har trukket anken i den såkalte konvolutt-saken.
— Drivingen av tunnelen gjennom Reinforsheia er ferdig.
— Statens vegvesen ønsker sammen med Hæhre entreprenør AS og Rana kommune å videreutvikle E6 løsningen fra Strandjord til Messingslett. Formålet er å kunne gjennomføre byggingen på en enklere måte samtidig som det legges til rette for en vegstandard som tillater fartsgrense på 90 km/t langs hele strekningen.
— Statens vegvesen ønsker sammen med Hæhre entreprenør AS og Rana kommune å videreutvikle E6 løsningen fra Messingslett til Raudfjellforsen. Formålet er å kunne gjennomføre byggingen på en enklere måte samtidig som det legges til rette for en vegstandard som tillater fartsgrense på 90 km/t langs hele strekningen.