Arbeidet med reguleringsplan med konsekvensutgreiing for sjølve tunnelen med tilhøyrande veg i dagen, samt mellombelse massedeponi går for fullt våren 2025. Det er også starta opp arbeid med kommunedelplanar for permanente massedeponi i Stryn kommune og i Skjåk kommune. Det vil samtidig også bli sett på om noko av tunnelsteinen kan nyttast til utbetring av rv. 15 på begge sider av tunnelen.

Ein skal vurdere fleire alternativ for påhogg nede på Skora og oppe i Breidalen. I Geiranger vil det ikkje bli utgreidd alternative påhogg.

Planlegging av ny Strynefjellstunnel (Pdf)

I februar 2025 vart det arrangert informasjons- og oppstartsmøte med kommunane i Loen, med godt frammøte. Dette markerte ein restart av planlegginga, som byrja i 2022.

Beslutning om konseptval (KVU) vart fastsett i 2018. Konsept B1 med arm til Geiranger skulle leggjast til grunn for vidare planlegging av rv. 15 over Stynefjellet.

I 2024 vedtok Stortinget å ta prosjektet inn i NTP 2025-2036, med planlagt oppstart i første seksårsperiode.

Veg:
Rv. 15
Fase:
Planfase
Kommunar:
Stryn, Skjåk, Stranda
Fylke:
Vestland, Innlandet, Møre og Romsdal
Lengde:
19000
Finansiering:
Stat
Nasjonal transportplan:
Omtalt i NTP 2025–2036

Rv. 15 Strynefjellstunnelen © NVDB, Geovekst, kommunene og Open Street Map contributors (utenfor Norge)

Prosjektkontor

Besøksadresse:

Fylkeshuset i Molde

Kontaktar

Rolf Arne Hamre

Prosjektleiar
Telefon:
90 92 24 59
E-post:

Eva-Lena Winge

Planleggingsleiar
Telefon:
48 15 38 85
E-post:

Gisle Fossen

Grunnervervar
Telefon:
97 11 18 92
E-post:
Sist oppdatert: