Nå tar E134 Dagslett-E18 regien selv
— Prosjektgruppen for Reguleringsplanen for E134 Dagslett-E18 i Lier og Asker tar regien selv og posisjonerer seg til vårens NTP.
— Prosjektgruppen for Reguleringsplanen for E134 Dagslett-E18 i Lier og Asker tar regien selv og posisjonerer seg til vårens NTP.
— En fersk trafikkanalyse konkluderer med at det bør bygges et nytt felt fra Kjellstadkrysset til Brakerøyakrysset, i sørgående retning.
— På grunn av reduserte planmidler blir konsulentoppdraget på reguleringsplanen for E134 Dagslett–E18 avlyst.
— Kommunedelplanen for E134 Dagslett–E18 er nå enstemmig vedtatt i Lier og Asker kommune.
— Fem konsulentselskaper kjemper om oppdraget med detaljreguleringsplanen for E134 Dagslett–E18 i Lier og Asker: Cowi, Norconsult, Rambøll, Sweco og Vianova.
— Rådgivningsoppdraget for utarbeidelse av detaljreguleringsplan for E134 Dagslett-E18 i Lier og Asker er nå lyst ut.
— Statens vegvesen går for Viker-alternativet etter at merknader til høring av kommunedelplan for E134 Dagslett-E18 nå er behandlet.
— Det kom inn 70 innspill til Kommunedelplan for E134 Dagslett-E18 mellom Lier og Asker.
— Av 70 innspill til Kommunedelplan for E134 Dagslett-E18 mellom Lier og Asker var det som ventet et klart flertall for Viker-løsningen.
— I henhold til plan og bygningslovens §11-14 legges kommunedelplan med konsekvensutredning for E134 Dagslett-E18 nå ut på høring.