Kan gjenbruke dagens rømningsrom i tunneler på E134 Oslofjordforbindelsen
— E134 Oslofjordforbindelsen kan bruke allerede etablerte rømningsrom og bergrom som utgangspunkt for rømningsveier for de nye tunnelløpene.
— E134 Oslofjordforbindelsen kan bruke allerede etablerte rømningsrom og bergrom som utgangspunkt for rømningsveier for de nye tunnelløpene.
— Statens vegvesen starter nå opp igjen undersøkelser av private brønner langs E134 Oslofjordforbindelsen. Brønneiere vil bli kontaktet.
— Bygninger på seks eiendommer skal nå rives for å gjøre fremtidig utvidelse av E134.
— Statens vegvesen har valgt ut tre entreprenører som går videre til neste fase i konkurransen om å bygge E134 Oslofjordforbindelsen - byggetrinn 2.
— Det er stor interesse for E134 Oslofjordforbindelsen - byggetrinn 2. Nå er listen over entreprenører som vil delta i konkurransen klar.
— Statens vegvesen har kunngjort konkurranse om bygging av E134 Oslofjordforbindelsen – byggetrinn 2.
— Før byggestart for nye E134 Oslofjordforbindelsen gjøres det arkeologiske undersøkelser.
— Stortinget vedtok tirsdag 4. juni å bevilge 7,75 milliarder til veiprosjektet.
— Statens vegvesen inviterte 15. mai til digital leverandørkonferanse om den kommende utlysning av E134 Oslofjordforbindelsen byggetrinn 2.
— Regjeringen har lagt frem forslag for Stortinget, med foreslått anleggsstart i 2025 og kostnadsramme kostnadsramme på 7,75 milliarder kroner (2024).