Mange som vil ha stein

— -Vi er nøgde med responsen vi har fått så langt, seier Olav Lofthus som er planleggar på E16 og Vossebanen mellom Arna og Stanghelle.

Medan vi venter...

— Prosjektgruppa ventar framleis på at styringsmål og planprogram skal vedtakast. I mellomtida så går arbeidet med reguleringsplanen framover.

Mange som møtte opp på folkemøta

— I samarbeid med Vaksdal kommune arrangerte fellesprosjektet Arna-Stanghelle nyleg opne informasjonsmøte på Stanghelle og Vaksdal. Begge stader var det kring hundre interesserte som møtte fram.

Tek med konsulenten ut i terrenget

— I morgon skal prosjektleiinga ta med seg Rambøll-Sweco ANS ut i terrenget for at dei skal få best mogleg inntrykk av den planlagde strekninga som skal gå frå Arna til Stanghelle.

Ventar på at planprogammet skal vedtas

— I dei opphavelege planane venta prosjektleiinga vedtak av planprogrammet hausten 2018. Planprogrammet, som skal vedtakast av Kommunal og moderniseringsdepartementet (KMD), er enno ikkje vedteke.

No er kontrakten signert.

— E16 og Vossebanen Arna-Stanghelle er eit samarbeidsprosjekt mellom Statens vegvesen og Bane NOR, og som kjent fekk Rambøll – Sweco ANS kontraktstilbodet på arbeid med reguleringplanen før jul.

68 høyringssvar til planprogrammet.

— Fristen for høyringa var 6. juli. I svara kjem det fram mellom anna at ein del er mindre nøgd med at Trengereid stasjon forsvinn, og at dei er i mot sjødeponi. Mange er og positive til at det skal regulerast to alternativ i Vaksdal, og dei vil ha veg i Tolåsen.

Felles rømmingssystem legg premiss for utbygginga

— På strekninga Arna-Stanghelle skal vi spare store kostnadar ved å etablere eit felles rømmingssystem mellom veg- og jernbanetunnelane på strekninga. Dette legg nokre viktige premiss for prosjektet.

I gong med folkemøte

— I samband med at planprogrammet no er lagt ut på høyring på E16 og Vossebanen, står fire folkemøte for tur. Først ut var folkemøte i Arna.