Endring av reguleringsplan på rv. 23 Oslofjordforbindelsen
— Flere forbedringer, blant annet støytiltak og bedre tilpassing av bruene i forhold til terrenget gjør at Vegvesenet ønsker endringer i reguleringsplanen.
— Flere forbedringer, blant annet støytiltak og bedre tilpassing av bruene i forhold til terrenget gjør at Vegvesenet ønsker endringer i reguleringsplanen.
— Mandag 9. februar ble reguleringsplanen for rv. 23 Oslofjordforbindelsen vedtatt i Frogn kommunestyre, og i går kveld, 17. februar, ble planen også vedtatt i Hurum kommune.
— Prosjekt rv. 23 Oslofjordforbindelsen fortsetter oppdraget med å planlegge et nytt tunnelløp, inntil Regjeringen har fattet en beslutning om det skal bygges tunnel eller bru over Oslofjorden.
— Reguleringsplan for rv. 23 Oslofjordforbindelsen ligger ute til høring fram til 20. august. 2014.
— Statens vegvesen starter arbeidet med å utarbeide en reguleringsplan for gang- og sykkelveg langs fv. 76 Osloveien mellom Ottarsrud og Bakker bru.
— Statens vegvesen har utarbeidet forslag til reguleringsplan med konsekvensutredning for rv. 23 Oslofjordforbindelsen. Planen er nå oversendt til Frogn og Hurum kommuner for behandling.
— Oslofjordtunnelen vil ha full kapasitet i begge løp i 2022.
— Konferansen "Broen 3" ble arrangert av Region Vestviken og Hurum kommune. Målet for konferansen var å se på hvordan ulike krysninger av Oslofjorden kan bidra til å utvikle regionen.
— For å finne optimal plassering av et nytt løp i Oslofjordtunnelen, har Vegvesenet undersøkt fjellet under Oslofjorden. Resultatene er gode.
— Vegvesenets planer for ny Oslofjordforbindelse er nå oppdatert med innspill fra Frogn og Hurum kommune.