Kjartan Hove
- E-post:
Kommuner:
Alver
8,4 km ny veg som vil forkorte E39 med 2 km. Vegen er planlagt som tunnel, kort bru og kort dagsone. Vegen tek til inne i eksisterande Eikefettunnel. Vegen går i kort daglinje i nordre del av industriområdet før vegen kryssar Eikemovassdraget og vidare i ein omlag 6 km lang tunnel til Romarheim.
Eksisterande E39-strekning har relativt låg standard og er den dårligaste strekninga på E39 mellom Bergen og Sognefjorden. Målet er å bygge ut ei effektiv, rask og sikker transportåre som kan bidra til å utvikle næringslivet langs kysten og gi befolkningen bedre levevilkår.
Daværande Lindås kommune vedtok korridor for ny veg på strekninga.
Daværande Lindås kommune vedtok reguleringsplanen for strekninga.
Prosjektet er ikkje omtalt i nyaste NTP, og må verte prioritert av Stortinget før ein kan starte bygging.
Stortinget må vedta finansiering før vegen kan byggjast.
Byggjestart er ikkje bestemt. Først må prosjektet omtalast i Nasjonal transportplan (NTP), før Stortinget må vedteke finansering.
Målet er å bygge ut ei effektiv, rask og sikker transportåre som kan bidra til å utvikle næringslivet langs kysten og gi befolkningen bedre levevilkår.
E39 mellom Eikefet og Romarheim har til dels svært låg standard. På grunnlag av kommunedelplan og konsekvensutgreiing vedtok kommunestyret i Lindås kommune 16.juni 2011 at ny E39 på denne parsellen skal byggjast ut etter alternativ 8 i kommundelplanen.