1. Utredes
  2. Alternativ velges
  3. Reguleringsplan
  4. Bygging forberedes
  5. Bygges
  6. Åpnet
Foto: Karoline Rage

Hvor?

Fylker:
Vestland

Kommuner:

Bergen

Hva?

Oppgradering av Glaskartunnelen for å oppfylle tunneltryggingskrav.

Hvorfor?

Sidan 2015 har Statens vegvesen oppgradert riksvegtunnelar i heile landet. Det skal gi betre branntryggleik, styringssystem og andre tryggingstiltak.

Kart

E39 Glaskartunnelen © NVDB, Geovekst, kommunene og Open Street Map contributors (utenfor Norge)

Sidan 2015 har Statens vegvesen arbeidd med oppgradering av 200 riksvegtunnelar i heile landet. Målet er å innfri krava i tunneltryggleiksforskrifta. 

Arbeid med oppgradering startet opp høsten 2023

Arbeid med oppgradering skal vera ferdig hausten 2025. Då vil følgjande vera oppgradert: 

  • Nødtelefonskap
  • Kameraovervåkning
  • DAB-radio med moglegheit for innsnakk
  • Nye bommar med raudt varsellys
  • Nye leielys
  • Havarilommer i dagsone
  • Vass- og frostsikring
  • Nye tekniske bygg
  • Vekslingssone utanfor tunnel
  • Tilrettelegges for tovegs trafikk i begge tunnelløp
  • Skilt for omkøyringsveg
  • Nytt VA og OV anlegg

Etter oppgraderinga blir det mogleg å senda to-vegs trafikk i eitt løp dersom det andre løpet må stengjast på grunn av bilberging eller vedlikehald. Derfor blir det sett opp forvarsling med feltanvisere og forvarslingsskilt ca. 3 km i kvar retning utanfor tunnelen frå Åsane senter i nord for trafikk sørover og frå Eidsvågtunnelen i sør for nordgåande trafikk.

  • Stenger løp i Glaskartunnelen 3. - 6. mai
    — Sørgående felt på E39 (mot Bergen) blir stengt helgen 3.- 6. mai, i forbindelse med oppgradering av Glaskartunnelen. Vi oppfordrer til redusert bilbruk.
  • Starter arbeidet i E39 Glaskartunnelen
    — Arbeidet med å rehabilitere E39 Glaskartunnelen starter mandag 21. august. Arbeidet vil medføre stenging, omkjøring og utfordrende innsnevringer.

Mer om prosjektet

Glaskartunnelen nordgåande løp er 592 meter lang og stod ferdig 1985, medan Glaskartunnelen sørgåande løp er 580 meter og stod ferdig i 1990. Tunnelen er den delen av TEN-T vegnettet der det i gjennomsnitt passerer om lag 49200 køyretøy i døgnet.

Kontakter

Kristian Dahle Sylta

Prosjektleder
Telefon:
E-post: