1. Utredes
  2. Alternativ velges
  3. Reguleringsplan
  4. Bygging forberedes
  5. Bygges
  6. Åpnet
Foto: Sundgot / Wikimedia Commons

Hvor?

Fylker:
Vestland

Kommuner:

Stad

Hva?

Oppgradering av tre tunnelar på Nordfjordvegen for å oppfylle tunneltryggingskrav.

Hvorfor?

Sidan 2015 har Statens vegvesen oppgradert riksvegtunnelar i heile landet. Det skal gi betre branntryggleik, styringssystem og andre tryggingstiltak.

Kart

E39 Maragjøltunnelen, Kongenestunnelen og Breisvortunnelen © NVDB, Geovekst, kommunene og Open Street Map contributors (utenfor Norge)

Sidan 2015 har Statens vegvesen arbeidd med oppgradering av 200 riksvegtunnelar i heile landet. Målet er å innfri krava i tunneltryggleiksforskrifta. 

Arbeid med oppgradering av Maragjøl, Breisvor og Kongenes starter i 2027. 

Tunneloppgradering fullført

Mer om prosjektet

E39 Maragjøltunnelen

Tunnelen er 855 meter lang og sto ferdig 1992, tunnelen er den del av TEN-T vegnettet der det i gjennomsnitt passerer om lag 1350 kjøretøy i døgnet. 

E39 Breisvortunnelen

Tunnelen er 1382 meter lang og sto ferdig 1992, tunnelen er den del av TEN-T vegnettet der det i gjennomsnitt passerer om lag 1350 kjøretøy i døgnet. 

E39 Kongenestunnelen

Tunnelen er 1118 meter lang og sto ferdig 1992, tunnelen er den del av TEN-T vegnettet der det i gjennomsnitt passerer om lag 1300 kjøretøy i døgnet.

Kontakter

Kristian Dahle Sylta

Prosjektleder
Telefon:
E-post: