1. Utredes
  2. Alternativ velges
  3. Reguleringsplan
  4. Bygging forberedes
  5. Bygges
  6. Åpnet
Foto: Statens vegvesen

Hvor?

Fylker:
Rogaland, Vestland

Kommuner:

Vindafjord, Etne

Hva?

E134 Tveit–Gjerde består av utbetring av E134 i Vindafjord og Etne kommunar. Total lengde er 7,5 km. Prosjektet vil bli delt opp i to delstrekningar, Tveit–Mørkeli og Mørkeli–Gjerde.

Hvorfor?

Tveit-Mørkeli: Det legges opp til forsterka midtoppmerking (FMO) og utbetring av horisontal og vertikalprofil, sideterreng, siktsoner, busshaldeplassar og utbetring av Hiksdalskrysset. Mørkeli-Gjerde: Planen er å etablere gul midtstripe og utbetre sideterreng og siktsoner.

Kart

E134 Tveit–Mørkelikrysset–Gjerde. © NVDB, Geovekst, kommunene og Open Street Map contributors (utenfor Norge)

Statens vegvesen skal i gong med reguleringsplanarbeid for oppgradert E134 mellom Ølen i Vindafjord kommune og Mørkeli i Etne kommune. PlanID 4611202201.

Ettersom planarbeidet ligg i to kommunar og to fylke, er planen delt i to strekningar: E134 Ølen–Fikse (Vindafjord/Rogaland) og E134 Fikse–Mørkeli (Etne/Vestland).

Bakgrunnen for planarbeidet er at dagens veg ikkje har tilstrekkeleg trafikktryggleik, med manglande vegbreidde, uheldig kurvatur og vanskelege siktforhold fleire stader. Planarbeidet skal danne grunnlaget for ei meir trafikksikker vegstrekning med betre framkomme (80 km/t) gjennom punktutbetring. Ein legg til grunn forsterka midt- og kantoppmerking med ei samla vegbreidde på 8,0 meter, og eit breiare grøfteprofil.

Utbetringa vil hovudsakleg skje som ei breiddeutviding av dagens veg langs sør-/austsida av vegen, men med noko større avvik frå eksisterande veg ved nokre få, krappe kurver. 

Førebels plangrense er vist i kartutsnitt. Reguleringsplanen skal sette av areal til veganlegget med tilhøyrande rigg- og anleggsareal. I tillegg skal reguleringsplanen vurdere handtering av overskotsmassar. Statens vegvesen ønskjer innspel knytt til handtering av overskotsmassar i prosjektet.

Det er vurdert at planarbeidet ikkje utløyser krav om konsekvensutgreiing etter pbl. §4-2 (2). Verknader av planforslaget skal likevel omtalast i planskildringa, jf. pbl. § 4-2 (1).

Statens vegvesen skal i gong med reguleringsplanarbeid for oppgradert E134 mellom Ølen i Vindafjord kommune og Mørkeli i Etne kommune. PlanID 1160202203.

Ettersom planarbeidet ligg i to kommunar og to fylke, er planen delt i to strekningar: E134 Ølen–Fikse (Vindafjord/Rogaland) og E134 Fikse–Mørkeli (Etne/Vestland).

Bakgrunnen for planarbeidet er at dagens veg ikkje har tilstrekkeleg trafikktryggleik, med manglande vegbreidde, uheldig kurvatur og vanskelege siktforhold fleire stader. Planarbeidet skal danne grunnlaget for ei meir trafikksikker vegstrekning med betre framkomme (80 km/t) gjennom punktutbetring. Ein legg til grunn forsterka midt- og kantoppmerking med ei samla vegbreidde på 8,0 meter, og eit breiare grøfteprofil.

Utbetringa vil hovudsakleg skje som ei breiddeutviding av dagens veg langs sør-/austsida av vegen, men med noko større avvik frå eksisterande veg ved nokre få, krappe kurver.

Førebels plangrense er vist i kartutsnitt. Reguleringsplanen skal sette av areal til veganlegget med tilhøyrande rigg- og anleggsareal. I tillegg skal reguleringsplanen vurdere handtering av overskotsmassar. Statens vegvesen ønskjer innspel knytt til handtering av overskotsmassar i prosjektet.

Det er vurdert at planarbeidet ikkje utløyser krav om konsekvensutgreiing etter pbl. §4-2 (2). Verknader av planforslaget skal likevel omtalast i planskildringa, jf. pbl. § 4-2 (1).

Forslag til reguleringsplan for E134 Ølen-Mørkeli vert lagt ut på offentleg høyring og ettersyn i perioden 13.11.2023-02.01.2024.

Statens vegvesen legg i samarbeid med Vindafjord kommune og Etne kommune ut forslag til reguleringsplan for E134 Ølen-Mørkeli til høyring og offentleg ettersyn i høve til Plan- og bygningslova § 12-10.

Reguleringsplanen vert handsama etter § 3-7 i Plan- og bygningslova. Det betyr at Statens vegvesen utarbeider og legg reguleringsplanen ut til offentleg ettersyn, medan Vindafjord kommune og Etne kommune slutthandsamar og vedtek planen.

Om planen

Reguleringsplanen skal danne grunnlaget for utbetring av denne 6 km lange strekninga av europavegen som går gjennom to kommunar – Vindafjord og Etne – og to fylker – Rogaland og Vestland. Plankart og føresegner er difor delt i to: E134 Ølen-Mørkeli og E134 Mørkeli-Fikse. Medan planskildringa og vedlegga til planen er felles for E134 Ølen-Mørkeli.

Planforslaget tilrår løysingar for utbetring av europavegen som vil auka trafikktryggleiken og framkomme (80 km/t) langs strekninga. I hovudsak vil utbetra E134 fylgje dagens veg med breiddeutviding langs sør- og austsida. Grunna uheldig kurvatur er det nokre få unntak frå dette, og omfanget er difor større enkelte stader. I tillegg til breiddeutviding og utbetring av grøfteprofilet langs hovudvegen, vil og fleire kryss og avkøyrslar få ny utforming som tilfredsstiller gjeldande krav. Planforslaget viser også stenging/omlegging av fleire avkøyrslar og utbetring av busshaldeplassar.

Last ned høyringsdokument

Forslag til reguleringsplan for E134 Ølen-Mørkeli leggast ut på ny avgrensa offentleg høyring og ettersyn i perioden 25.11.202 – 23.12.2024.

Statens vegvesen legg i samarbeid med Vindafjord kommune og Etne kommune ut forslag til reguleringsplan for E134 Ølen-Mørkeli til avgrensa høyring og offentleg ettersyn i høve til Plan- og bygningslova § 12-10. Det er kun endringane i planen som er til ny høyring. Endringane er opp summert i notat NO99.  Endringane er også innarbeid i plandokumenta.

Reguleringsplanen vert handsama etter § 3-7 i Plan- og bygningslova. Det betyr at Statens vegvesen utarbeider og legg reguleringsplanen ut til offentleg ettersyn, medan Vindafjord kommune og Etne kommune slutthandsamar og vedtek planen.

Om planen

Reguleringsplanen skal danne grunnlaget for utbetring av denne 6 km lange strekninga av europavegen som går gjennom to kommunar – Vindafjord og Etne – og to fylker – Rogaland og Vestland. Plankart og føresegner er difor delt i to: E134 Ølen-Mørkeli og E134 Mørkeli-Fikse. Medan planskildringa og vedlegga til planen er felles for E134 Ølen-Mørkeli.

Planforslaget tilrår løysingar for utbetring av europavegen som vil auka trafikktryggleiken og framkomme (80 km/t) langs strekninga. I hovudsak vil utbetra E134 fylgje dagens veg med breiddeutviding langs sør- og austsida. Grunna uheldig kurvatur er det nokre få unntak frå dette, og omfanget er difor større enkelte stader. I tillegg til breiddeutviding og utbetring av grøfteprofilet langs hovudvegen, vil og fleire kryss og avkøyrslar få ny utforming som tilfredsstiller gjeldande krav. Planforslaget viser også stenging/omlegging av fleire avkøyrslar og utbetring av busshaldeplassar.

 Merknader

Statens vegvesen ber om at merknader til planforslaget merkast med «E134 Ølen -Mørkeli. 20/78882» og sendast skriftleg til Statens vegvesen innan 23 desember 2024 til:

Se alle aktueltsaker
Lengde:
7500 meter
Finansiering:
Stat, Bompenger
Nasjonal transportplan:
Omtalt i NTP 2018-2029

Prosjektkontor

Besøksadresse:

Rennesøygata 16, Haugesund

Kontakter

Johannes Handeland

Prosjektleiar
Telefon:
457 24 130
E-post:

Elisabeth Marken Danielsen

Planleggingsleder
Telefon:
922 66 615
E-post: