Vegdirektøren signerer første tunnelkontrakt for Rogfast
— Fredag 1. desember skriv Statens vegvesen kontrakt med NCC om å bygge den første tunnelen i Rogfast.
— Fredag 1. desember skriv Statens vegvesen kontrakt med NCC om å bygge den første tunnelen i Rogfast.
— Rogfast er på fleire måtar nybrotsarbeid innan norsk tunneldrift - det skal også brukast seismikk under tunneldrivinga.
— Statens vegvesen har utarbeidet forslag til detaljreguleringsplan for E39 Rogfast, tverrslag (tunnel) og ventilasjonstårn ved Arsvågen. Statens vegvesen legger planforslaget ut til høring og ettersyn i samsvar med § 3-7 og § 12-10 i plan- og bygningsloven. Planen er utarbeidet i samarbeid med Bokn kommune.
— 24 entreprenørbedrifter møtte til det fyrste informasjonsmøte om Rogfast. No kan dei be om individuelle møte med Statens vegvesen si prosjektleiing. Målet er å finne felles løysingar på utfordringane som ventar.
— Torsdag 23. juni 2016 klokken 14.00 blir det åpent informasjonsmøte / dialogkonferanse om planlagte konkurranser i forbindelse med E39 Rogfast.
— Då Bokn kommune vedtok to reguleringsplanar tysdag kveld nådde Rogfast nok ein milestolpe.
— Hensikten med planen er å legge til rette for en god samfunnsmessig utnyttelse av overskuddsmasser fra E39 Rogfast.
— Krysset på E39 i Harestad ligger rett sør for tunnelportalen til Rogfast, og vil koble E39 i Rogfast til lokalvegnettet på Harestad. Harestadkrysset er en del av E39 Smiene–Harestad.
— Statens vegvesen har vurdert tre alternative traseer for ny veg på Kvitsøy, mellom området ved Kirkekrysset og eksisterende fylkesveg 551.
— I samsvar med plan- og bygningslovens § 12-8 kunngjør Statens vegvesen oppstart av reguleringsarbeid for E39 Rogfast-kryssing av Boknafjorden.