Prosjektet vil gi raskare og tryggare veg- og jernbane mellom Arna og Stanghelle. Reguleringsplanen er godkjent.
Den videre fremdriften for Fellesprosjektet Arna-Stanghelle vert vurdert i samband med at NTP 2025-2036 legges frem våren 2024.
Statens vegvesen og Bane NOR har gjennom Fellesprosjektet Arna–Stanghelle utarbeida ei ei ny løysing for veg og bane som er tryggare, raskare og meir føreseieleg. Reguleringsplanen blei godkjent av Kommunal- og distriktsdepartementet våren 2022, og prosjektet er i gang med førebuande arbeid for byggestart.
Arna-Stanghelle-Voss er ein viktig del av hovudkorridoren for transport mellom Bergen og Oslo, både på veg og på jernbane. I dag er veg- og jernbanestrekninga prega av låg standard, tunnelar med stort behov for vedlikehald og oppgraderingar, og skredutsette område. Det gir ein lite effektiv og føreseieleg reiseveg for trafikantar og næringsliv og store kostandar for samfunnet. I tillegg er det mange trafikkulukker. Hovudproblemet er særleg dei mange alvorlege møteulukkene.
Ein ny E16 og Vossebanen Arna-Stanghelle vil gi auka trafikktryggleik, føreseieleg transport, auka kapasitet for gods på bane og redusert reisetid.
Statleg reguleringsplan blei godkjent av Kommunal- og distriktsdepartementet 01.04.2022
Den videre fremdriften for Fellesprosjektet Arna-Stanghelle vert vurdert i samband med at NTP 2025-2036 legges frem våren 2024.
Under kan du sjå korleis veg og bane vil sjå ut med ny løysning.