E16 og Vossebanen Arna–Stanghelle
Prosjektet vil gi raskare og tryggare veg- og jernbane mellom Arna og Stanghelle. Reguleringsplanen er godkjent og forventa byggeoppstart er 2024.
Statens vegvesen og Bane NOR har gjennom fellesprosjektet E16 og Vossebanen Arna–Stanghelle utarbeida ei ei ny løysing for veg og bane som er tryggare, raskare og meir føreseieleg. Reguleringsplanen er godkjent av Kommunal- og distriktsdepartementet våren 2022.
Siste nytt:
Arna-Stanghelle-Voss er ein viktig del av hovudkorridoren for transport mellom Bergen og Oslo, både på veg og på jernbane. I dag er veg- og jernbanestrekninga prega av låg standard, tunnelar med stort behov for vedlikehald og oppgraderingar, og skredutsette område. Det gir ein lite effektiv og føreseieleg reiseveg for trafikantar og næringsliv og store kostandar for samfunnet. I tillegg er det mange trafikkulukker. Hovudproblemet er særleg dei mange alvorlege møteulukkene.
Ein ny E16 og Vossebanen Arna-Stanghelle vil gi auka trafikktryggleik, føreseieleg transport, auka kapasitet for gods på bane og redusert reisetid.
- Statleg reguleringsplan blei godkjent av Kommunal- og distriktsdepartementet 01.04.2022
- Med godkjent reguleringsplan 1. kvartal 2022, prioritering av prosjektet i NTP 2022-33 og nødvendige løyvingar, er det mogleg med byggestart i 2024.
Under kan du sjå korleis veg og bane vil sjå ut med ny løysning.


- Vei:
- E16
- Fase:
- Planfase
- Kommuner:
- Vaksdal, Bergen
- Fylker:
- Vestland
- Nasjonal transportplan:
- Omtalt i NTP 2022–2033
- Totalkostnad:
- 26,40 milliarder. 13,7 mrd. til veg og 12,7 mrd. til bane
Kontakter
Hans-Egil Larsen BaneNOR
- Telefon:
- 474 76 616
- E-post:
- larsha@banenor